czwartek, 21 lutego 2013

Trudne początki ^^

Witam :)
Dzisiaj dokładnie cały dzień zbierałam się na napisanie tej pierwszej notki dla was, ale coś mi przeszkadzało - mój ruter, który zaczął mi niestety fiksować i jestem teraz zależna od kabla sieciowego :(. Na szczęście szybko się zorientowałam co się dzieje, ale jednak wizyta u dentysty i porządki w szafie mi dużo czasu zajęły :( Do godziny 16:00 czekałam, aż mój chłopak do mnie przyjedzie, ale niestety pochłonięty znienawidzoną przez siebie książką ("Chłopi") nie dał rady się wyrwać z domu, ale na szczęście się nie nudziłam bo   spotkałam się z koleżanką, by poplotkować, bo barrrrrrrrrrrrrrdzo długo się nie widziałyśmy.


+ Dodam wam zdjęcia osób, które zapewne będą się często pojawiać w moich notkach :)



mój przecudowny chłopak- Hubercik <3
moja młodsza siostra - Leka ;*
najlepsza przyjaciółka Lenki - Natalka ;*



Teraz czeka mnie relaksująca kąpiel, a potem od razu idę spać ^^
Dobranoc wszystkim ^^ Kolorowych i niech wam się przyśnią aniołki ;3


   

2 komentarze:

  1. Eno .. Ładniejszego zdjęcia nie miałaś??
    To było przecież robione z dwa lata temu!!!!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale to zdjecie mi sie najbardziej podoba !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)
Na pewno zajrzę na twojego bloga i również wyrażę swoją opinię ;)