piątek, 22 lutego 2013

Trzy metry nad niebem

 Obiecałam, że napiszę do was wieczorkiem, a że obietnic dotrzymuje zawsze to efekty widzicie 
sami :D . Dzisiaj dzień minął mi bardzo przyjemnie, bo spędziłam czas z naprawdę niezwykłą osobą^.^ . Teraz zaś czeka mnie oglądanie jednego z moich ulubionych filmów.. tym razem wybrałam "trzy metry nad niebem".  Kakałko gotowe, czekolada również, więc mogę zaczynać :)
moje kakałko :)
czekoladka :D

To są najlepsze teksty z filmu według mnie i zapewne nie jednej również osoby :)





 

i moje ulubione zdjęcie:


Tak więc życzę wam dobrej nocy :) 
Kolorowych kochani :3



+dzisiaj po głowie chodzi mi tylko to:
http://www.youtube.com/watch?v=zuRg3Yz1hVs










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ;)
Na pewno zajrzę na twojego bloga i również wyrażę swoją opinię ;)