poniedziałek, 11 marca 2013

Ratujemy oczka :D

Heeej :)
Gdyż iż wczoraj w nocy nie mogłam spać postanowiłam trochę ogarnąć rzeczy na moim blogu. Wciąż mnie zastanawiało, dlaczego nie można obserwować mojego bloga ! i ta da ! PROBLEM ROZWIĄZANY! Od dziś możecie bez problemu OBSERWOWAĆ mojego bloga :) Dodałam również opcję podglądu wszystkich wejść ( to tak dla ciekawskich ) :P

W piątek dostałam kolejne zamówienie z AVONU, tylko Martynka jak to Martynka zapomniała zabrać kosmetyków ze szkoły i czekały na nią, aż do poniedziałku u woźnych :D Nie mogę się doczekać testowania ich :) Oczywiście wam wszystko dokładnie napiszę :)


Na koniec mam dla was zdjęcia moich tabletek, które mi przepisał okulista- są gigantycznych rozmiarów ;/ 


Są to same witaminy. Na pewno mi nie zaszkodzą, a mogą tylko pomóc, ale oczywiście jak dam rade je przełknąć ...;/

Pozdrawiam ;3



7 komentarzy:

  1. Żele z Avonu pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to bez wątpienia prawda. Niestety niektóre bardzo uczulają. Dzięki bogu ja nie mam bardzo wrażliwej skóry i na nic nie jestem uczulona, więc spokojnie ich mogę używać :)

      Usuń
    2. Mi też nigdy nie zaszkodziły, a używałam ich bardzo długo :)

      Usuń
    3. oooo . to fajnie, bo naprawdę długo pozostawiają zapach na skórze, ale jednak i tak moimi ulubionymi są żele z ISANY :) I dodatkowo .. nie znam jeszcze nikogo kogo one by uczuliły :)

      Usuń
  2. Super że się udało!!! Pozdrówki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na bloga. życzę wytrwałości obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)
Na pewno zajrzę na twojego bloga i również wyrażę swoją opinię ;)